24 januari

För tre år sen började jag läsa till förskollärare. TRE ÅR!
Det är ju jättelång tid. :)
Och nu är det bara drygt 4 månader kvar tills jag är klar med min utbildning. Can't wait!

Idag är det dock 24 januari och jag har haft en riktigt dålig dag.
Enbart på grund av min förbannade mage.
Man tror att det är lite bättre ett tag och sen kommer illamåendet och det onda tillbaka.
Minns inte ens när jag mådde bra sist.
Visst, om man "bara" hade ont i magen men detta illamående gör mig tokig.
Inte finns det något som tar bort det heller.


Ska försöka lägga mig i soffan och vila med vetevärmaren på magen, det enda som hjälper för en kort stund.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Michan

Hej

såg din kommentar hos Engla om snabb lunchen med pastan kräftorna och det och villa bara säga att det lär jätte gott måste verkligen prova den.

Tack för att du delade med dig av den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback