Äta ute?

Fick ett sms av T igår där han frågade om vi skulle gå ut och äta idag.
Tjaaa, det vore ju gott och trevligt.
Har dock inte kommit överens om vart vi ska gå än.
Jag vill äta kinamat och han på greken.
Men sist vi var ute så var vi faktiskt på greken så nu hoppas jag att det blir kina.
Vilka i-landsproblem va? ;)

Var på stan idag förresten och när jag hade lämnat böcker på bibblan fick jag sms från Lindex som hade ett erbjudande. 1/2 reapriset till söndag. Jag gick in och kom ut med en påse i handen.
Ett par SUPERFINA jeans som satt som en smäck och en svart blus som också var jättefin!!!
Jag betalade dessutom bara 185 kr för allt!
Det gjorde min dag helt klart! :)

Nu ska jag se när T kommer hem och om jag ska boka bord till kvällen.

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback