Check!

Små barns samspel och utveckling - check!
Små barns tal och språkutveckling - check!
Vägar till skriftspråket - check!
Lärande och undervisning i matematik - halvcheck!

3 av 4 kurser klara för denna terminen.
Känns riktigt skönt måste jag säga och nu är det bara att vänta på att den där mattetentan ska bli godkänd.
Jag hoppas verkligen att jag fixar den. Då ska jag fira!!!! :)

Så nu har jag bestämt mig för att ta ledigt resten av veckan för det är jag värd efter denna hemska höstterminen.
Har ett möte imorgon halv elva men annars INGENTING!
Åhh, vad jag ska njuta av dessa dagar för om en vecka drar sista terminen igång.

Dags för lunch framför dagens höjdpunkt, Hem till gården. ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback