Friday

Gick upp när T åkte till jobbet. Vid sju för att vara exakt.
Har hunnit med att städa ur vårt förråd, dock råkade jag flytta på torkskåpet som satt fast i väggen.
Och det visste jag inte, så när jag flyttade flög det lite skruvar och muttrar.
Men men, det är inget som fixarM inte kan ordna. :)
Ordning och reda blev det i förrådet iaf, skönt det!
Tog fram roddmaskinen vi har haft stående därinne.

Ikväll ska vi till ett par kompisar som har världens sötaste tvillingflickor. Ska bli myyyysigt att gosa med dom ikväll.
I lööööv bebisar! Fast inte tillräckligt mycket för en ska få bygga bo i mig än på ett bra tag. Men ja tack till syskonbarn och kompisbarn. :)
Ska köpa med mig tulpaner till H som jag vet tycker väldigt mycket om det!

Nu är det dags att starta dagen på riktigt och det gör jag med en promenad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback