Gubben i lådan

Kan inte sluta lyssna på Daniel Adams-Ray. Gubben i lådan är sååå bra.

Söndag och jag är ensam hemma.
T är och spelar tennis med en kompis.
Jag tänkte gå och handla mat till veckan som kommer. Var inte mycket som behövdes idag.
Hade mycket i frysen!

I veckan som kommer ska jag ha mattetenta men det bävar jag faktiskt inte alls inför. Inte än iaf.
Sen har jag ett seminarium i en annan kurs.
Den tredje kursen är klar, eller jag har bara en diskussion kvar men det brukar gå fort!

Den 24:e börjar jag min allra sista kurs. Min sista.
Det känns faktiskt overkligt. Jag trodde aldrig att jag skulle orka eller vara tillräckligt duktig men nu kommer jag gå ut med fler VG, som är det högsta betyget, än G.
Nu kan man väl få vara lite stolt över sig själv?!
Det är jag i alla fall. Oavsett vad jantelagen eller någon annan lag säger. ;)

Nu ska jag kleta på lite mascara och bege mig till Willys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback