Utvecklande

Avslutade seminariet för en timme sen och OJ va roligt det var!
Man känner verkligen hur man utvecklas på ett helt nytt sätt!
Tog på mig rollen som kurslagsrepresentant. Det är ju inte så mycket mer arbete med det, handlar ju bara om att samla in åsikter från de i min grupp och föra dem vidare.
Jag ska dessutom vara ordförande på nästa seminarium, fördela ord osv.
Då är jag först ut och det känns såååå skönt för då har man sitt gjort och dessutom har man inga förväntningar på sig heller. :) Perfekt!

Nu ska jag laga pasta med kräftstjärtar i paprika/chili-creme fraiche. Supergott!
Ni måste testa det nångång.
Jag steker bara purjolök först, sen i med pap/chilicremefraiche och en vanlig creme fraiche och precis innan pastan är klar slänger jag i några körsbärstomater och kräftstjärtarna. Blanda med pastan och sen är det klart!
Väääldigt mumsigt! :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback