Done

Åhhhh, så härligt. Jag är precis klar med min andra delexamination. Jippiejay!
5 sidor har jag lyckats skrapa ihop och det var precis det vi skulle lämna in så det känns kanon!
Har också hunnit med en halvdag på förskolan och utvecklingssamtal med min handledare och min lärare på skolan. Min handledare sa bland annat att hon skulle kunna tänka sig att börja arbeta med mig om en vecka och jag måste ju erkänna att det är ett väldigt bra betyg från hennes håll. Det känns såååå bra!

Snart är jag färdig lärare. Enbart 2,5 månad kvar. Då har jag läst i 3,5 år. Det ni!
Det känns sjukt bra att ha en sån bra utbildning bakom sig och en framtid framför sig som innebär jobb inom det bästa yrket som finns, förskollärare. Jag kan inte tänka mig att någonsin arbeta med något annat.

På tal om jobb, jag ska på anställningsintervju nu på tisdag. Det känns mycket spännande måste jag säga. Har inga större förhoppningar om att jag ska bli erbjuden det med tanke på att dom sa att det var några som redan var färdigutbildade. Men men, alltid lärorikt att gå på en intervju.

Nu ska jag gå en promenad i det underbara vädret. Klarblå himmel och soool, något man kan vänja sig vid. Helt klart.

Kram på er som tittar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback