Pissig vecka

Usch, detta har inte varit en rolig vecka.

Vi budade på ett hus i Ludvika och fick INTE det.
Var på visning på ett annat hus och nej tack till det säger jag bara.
Digitalboxen gick sönder igår så nu är vi utan tv i flera dagar.

Och idag gick det upp för mig att från och med måndag ska jag gå hemma igen.
Fy fan säger jag bara.
Jag vill vara på förskolan. Jag vill vara social. Jag vill inte gå hemma mer.
Nu ska jag dessutom skriva själv på ett examensarbete som man inte bara gör på en kvart direkt.

JAG ORKAR INTE.

På onsdag gör jag alltså min sista dag på förskolan och det känns i hjärtat ska ni veta.
Kommer fortfarande träffa personalen under mitt examensarbete men inte barnen i samma utsträckning.
Jag kommer sakna alla och det känns otroligt vemodigt bara nu när jag skriver detta.

Jag blev för övrigt klar med min slutuppgift idag och sist i den skrev jag ett "tacktal" till min handledare och min VFU-förskola. Dom har varit och är bäst! Min utbildning hade inte varit nånting om det inte vore för dem och deras hjälp.



Imorgon firar dock jag och T 5 år tillsammans. FEM ÅR.
Så sjukt.
Vi åker iväg tillsammans. Vi behöver det båda två nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback