Sjuk

Jag kände mig lite risig igår men gick till förskolan ändå, en lång dag, men det gick.
Tog en ipren på kvällen och mådde ndå helt okej när jag skulle sova.
Sen vaknade jag upp klockan två och kunde knappt andas.
Det bara väste i mig och jag kunde verkligen inte andas.
Och SÅ ont i halsen som jag hade då har jag aldrig haft förut.
Tog febern och visst visade den feber. 38,5.
Jävla skit rent ut sagt.

Då visste jag att jag inte kunde gå till förskolan idag därmed måste jag ta igen det vid senare tillfälle.

I alla fall, jag kunde inte sova på hela natten och klockan åtta ringde jag vårdcentralen.
Fick en tid 10.10. Åkte dit med T och han sa att han misstänkte lunginflammation.
Efter blodprov och röntgen sa han bara att allt såg fint ut.
Tack och lov.
Fick dock Mollipect för hostan och igentäppta luftrör.
Tog den innan och känner mig redan bättre!

Nu ska jag fortsätta vilan.
Hoppas ni mår bättre än mig! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback