Status

Dagen idag har mest bestått av att vila och fokusera på att andas.
Är det möjligtvis någon som kan tänka sig att byta hals med mig för jag vill INTE ha den mer.
Jag har inte sovit ordentligt sen i tisdags så kroppen börjar bli en aning mör.
Tänkte jag skulle sova i extrarummet i natt för att vara ifred och låta T sova ostört.
Visst är jag väl för snäll?!

Är ensam hemma ikväll. T går på afterwork. Förstår honom, kan inte vara särskilt kul att vara hemma med mig som varken orkar eller kan prata.

Nu har jag precis messat en inköpslistan till min babe så jag hoppas han kommer hem snart.

Ska fortsätta vila nu och leta huskurer mot halsont. För nu gör jag snart vad som helst för att det onda ska upphöra!!!!!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback