Kort arbetsdag

Idag jobbade jag 6.46-13.15. Härligt att vara hemma innan två. Mindre härligt när man kommer hem och inser att det är två dagar innan T kommer hem. I miss him.
Kommer bli mysigt när man märker att han kryper ner i sängen på torsdag natt.
Fast på lördag åker han iväg igen, fast det var jag som sa till honom att jag skulle behöva plugga hela helgen.
Så troligtvis åker han och besöker Anton i Västerås. Kanske följer jag med och ta en titt på nya Ikea och åker hem sen.

Nu i eftermiddag har jag skrivit klart ännu ett kapitel på min uppsats. Känns riktigt skönt.
Dock har jag skickat iväg bakgrunden till min handledare och den kommer säkert komma tillbaka med massa fel, fel, fel.... Men men, bara att ordna det och sen är det klart!

Nu ska jag kolla vad jag kan äta idag.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback